04.37 pip

Ja.
Det var nån som ville att jag inte skulle sova mer imorse. En viss katt-rackare.
Med sylvassa klor som av nån anledning skulle stampas in i mina fossingar flög jag upp i ottan!
*MORR!*  Vilket jag också tillade till kräket som hoppade och studsade gladeligen över hela rummet.

Suck

Ja, så nu har jag

*Tillverkat ett nytt armband i pärlor av ett halsband som jag inte använder med hjälp av tänder (ja mina tänder) och tång.
*Diskat
*Letat igenom verktygslådan 
*Städat min del av garderob som rymmer x mycket pryttlar och hängt upp halsband med hjälp av en hängare på insidan av garderobsdörren
*Tvättat sopkorgen - mindre mumsigt göra men it has to be done nån gång =)
*Rotat igenom översta lådan i min byrå samt stängt (!) den igen. *OMG* Mer prylar!

Vad gör jag med allt? Samtidigt som jag vet att om jag kastar allt så står jag där sen..."Alltså - var är min såndära som ska ligga nånstans här typ?"

Jaja

Det kanske inte var så tokigt att vakna tidigt ändå

*Fix fix*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, jag vaknade halv tre imorse och kunde inte somna om på en timme. RIKTIGT drygt.

Men det var nästan som att det var ment to be för att plötsligt skickade Fredrik ett sms att han satt på nattvakt! JUST DÅ, när jag var vaken! :D <3 hurra



Nu tänkte jag göra mig klar och ta en promenad runt Höglandssjön.

Föressten; vaddå? Har ni den där butiken??? vava???

2009-08-15 @ 10:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0