"Åååååååååh regn regn regn öser ner ner ner...humdidumdidumdum...

Det är från Nalle Puh om ni inte visste det :) Från de ûbergamla avsnitten som gick på typ 80-talet :D
Don`t we just love the 80´s.
:)

Ja, fortsättningsvis så regnar det, och har så gjort typ sen 15-tiden idag, men fullt ovetande om det var jag då jag stod inne på jobbet till halv fem ungefär. Och pysslade :D För det har kommit så mycket skojiga och fina saker - (Som jag vill ha :P ) Har redan lagt ett par örhängen åt sidan till mig själv. hihi
Dock är det också en massa att fixa med som tar tid - då vill man att dygnet ska ha fler timmar :)

Ikväll ska jag träna med Phubjörn. Det blir styrka på gymmet. Så check! på det.

Dock har jag ju hittat en chokladkaka i kylen.... hmm... lovligt byte. 
Får väl försöka vara ståndaktig och låta.. den .. ligga.. *snyft*

 

 ;)

 

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej vännen! Hihi, tack så mycket...är lite sugen på att ändra i designen lite...men det är ju lite pilligt, så jag drar mig lite för det :-)...Jag ska säga hur man gör filmerna nån dag, inte alls svårt :-)....I miss you allready! men vi ses ju nästa vecka :-)...Hoppas allt går bra på jobbet ivf! Kram

2009-08-12 @ 21:12:52
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0