Booooooooring times 8

Ja ungefär så känns det.
Jag längtar till jobbet imorgon så jag kan få GÖRA Nåt! Gaah!
Jag blir crazy in the hjärna...

En jävla massa "jag" där också. Jag har förresten varit inne på en tjejs blogg här och fått reda på att Make up Store minsann säljer en facecream som hjälper T-zonen. Den kostar 155 kr och jag tror det blir mitt nästa inköp. Dessutom har jag hittat en svinfin klänning på Åhlens faktiskt.  Den gick på 249 pix. Blå sådär fiftie´s feeling på och med små små (yttepytte alltså verkligen) småååå blommor på.

Jag vill ha den!

B sover, han ska jobba kl 23, jag trodde det ju var kl 17-23 men tji fick jag och jag får alltså sova själv igen. Suck!
Vi väntar på att klockan ska bli 21.35 för då ska han Bolt springa.

Världens snabbaste män - alla i Berlin - Here we gooo

Kommentarer
Postat av: sofie

Bolt är ju en animerad film om en hund..



Du säger att du har mos-hjärna efter vaddå, en ledig dag? Jag har varit ledig i nio veckor !?!

Jag vill göra något, NU. Tråååkigt att vara lediiiig utan sällskaaap.

Jag vill ha ett jobb! =) Ja, en bra idé! När jag börjar skolan har jag varit ledig i 11 veckor, totalt! Vojne alltså!

2009-08-16 @ 21:57:49
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0