Dennis the cat

Han kan vara mjuk och go at times
Men sen som en liten jäkel andra gånger. Han kastade ner mina nya glajjs imorse. *Morr*
Men nu är han på goshumör, så då kan jag inte vara sur på honom mer ;)

Work väntar idag. Kvart i tolv till kvart över fyra ungerfär. Sen blir det hem, försöka hinna träffa Phubjörn innan han åker till jobbet som jobbar 17-03 idag. Sen är det jobb i fyra dagar till veckan och sen!... då bär det av :D


Mot skåne och Ängelholm och bröllop!! Tjoho!

Måste komma ihåg att köpa näsdukar :)

Butiken Mique finns här, så jag ska kika in där så jag kan få tag i några söta.
Eller nån som har nåt tips var man kan få tag i söta näsdukar :D ?
Hjärtan, blommor eller prickar eller nåt annat gulligt på :)

Sköt om er idag!

Kommentarer
Postat av: sofie

Bilder på dennis, bilder på dennis, bilder på dennis :)

2009-08-16 @ 09:26:38
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0