Jag är klar för work

Dock börjar jag inte förrän kl elva! Grr.
Vad göra nu då? Tills dess?

Hmmm.. jag funderar på att åka in nu iallafall. För då kan jag snurra på stan lite innan. Och jag måste ändå köpa ett sånt där post-... vad säger man?
Ett sånt grönt som man kan skicka grejor i. Som har förbetalt porto?
Kallar man det paket? Även fast det är så litet och o-paketigt egentligen?
Det är ju mer som en påse... typ.

Well well. Nu vet vi säkert vilket jag menar och ni sitter och säger: Men hallå! Det heter ju....jue! :)

Ok, jag tar gladeligen emot en update ang. ämnet.  *flinar*
Ja, gardinerna blev klara igår. Dock blev det inte mer av sy-ningen. Jag städade istället.
Som blev ganska bra det med.

Nee, nu måste jag susa. Borsta gaddar sen mot staden.
Tjingeling

Justja! Jag har min nya "Basic" tröja idag :D

Jag skaaaa fixa pic´sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0