Min Vessla är den bästa Vesslan som finns

Ja, jag ville bara meddela det. För jag blev så glad över hennes inlägg. Och jag håller med - it feels good to be back :)

Jo, sen ville jag bara lägga upp en rolig sak som jag hittade.
Ett personlighetstest

Jag måste väl erkänna aningens att jag är smått besatt av allt som har med test att göra om det handlar om "Vad passar du som?" eller "Hur är du som person?"

De är smått roliga de också "Vilken karaktär är du i Sex and the city?" till exempel. Men jag brukar alltid bli nån jag inte vill bli och den jag helst skulle vilja vara verkar inte alls vara som mig. Eller hur man ska uttrycka det hela ;P hehe

Hur som helst, i o med att jag också är som smått neurotisk då det gäller min framtid och vad jag ska göra av mitt lilla liv så gjorde jag alltså det här testet. Hyfsat många frågor men det kändes faktiskt som att slut"produkten" blev en samling av saker som jag faktiskt fann intressanta.
Sen blir jag ju samtidigt kritisk mot mig själv när jag läser "svaren" om hur jag är som person. *Omg* Sån vill inte jag vara jue.. hmm jag får kanske göra det igen =P

Try it yourself - and tell me what u think

http://se.41q.com/

och dessutom det viktigaste - Vad passar du som ? :)

Här är jag iaf, Enjoy! Eller vad säger man ;) hihi

Emelies personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.


Karriärer som skulle kunna passa Emelie:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.










Tips: Placera musmarkören på rubrikerna för förklaringar av begreppen*


 
*( http://se.41q.com/typ.41q?p=23673526&n=Emelie   om nån är intresserad av vad de röda pluttarna betyder ;) )

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA!

"Tystlåtna" ! Kiss my ass! :D

2009-08-10 @ 19:52:00
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: sofie

Klart du ska komma upp o sova hos mig i Umeå! :D Nu har jag ju gott om plats! ;p

2009-08-10 @ 20:14:17
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0