Proskjuts vid post-Skoskav

Då menar jag inte posten som man får på dagen i brevlådan. Utan post som i "efter". Och pro nånting som i "för".
För ni anar inte min blåsa som jag fick idag på min shoppingdag på hälen. AJAJ! kan tilläggas.
Jag hasade mig fram på storgatan (som jag lärt mig idag - ja jag är kass på gatnamn) ändå från kl kvart över elva, då jag ännu inte börjat känna av nåt ont-igt, till halv fyra. Då jag generad fick ringa min hjälte för dagen Phu-björn. 

"Kan du komma och hääääämta miiiiiiiig???? Jag har sååå oooont! Skaaaaavsååååår! Snällasnällasnällasnällasnällaaaaa"

....


Han kom och hämtade mig.  :)

Hehe *nöjd* (på ett glatt vis nöjd alltså, inte nöjd som i djävulskt skratt.  .... ja hur som helst... Var var jag nu...?) och jag fick mina två påsar hem och kunde riva och slita ut innehållet ut på soffan.
Roligt roligt!  *Nöjd och rätt så väldigt mycket glad* 

Men... jag trodde det var mer? *vänder upp o ner på påsarna* Nej... tomt.
Hmm. Rackarns.
Jaja, jag ska prova allt imorgon igen - hemma i mitt lilla lugna bo - och se om det jag handlat verkligen passar. Vilket jag hoppas =)
Klippning blev det idag också. Min frisör är bra. Fruktansvärt lättsam också. Inget sånt där obligatoriskt - "Jahaaa och vad gick du för linje på gymnasiet? Använder du inpackning? Ditt hår är slitet."
*Paus*  "Joooo.. alltså, jag vet att mitt hår är slitet... det är ju därför jag är här - typ."

Ingen sur pik detta nu mot alla frisörer som försöker få en trevlig stund för sina kunder, men ibland blir det bara lite inövat hos vissa. Hur som, min frisör är väldigt bra. Som säkerligen många andra är också. Jag har kanske haft stereotyp av målbild "Frisör" tidigare och därav min "fördom" ;)

Blablabla och så vidare tills ni somnar :) Jag lägger upp bilder imorgon på mina inköp.
Imorgon kvart över ett ska jag träffa A. Det blir bra. 

Prommat ikväll m. S. Väldigt trevligt.  Så det blev lite mer gå-ning idag, i bättre skor - dock :) 
 

Kommentarer
Postat av: soofie

HA HA :D

2009-08-27 @ 21:22:42
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Anonym

De ääääär så himlans kul å läsa det du skriver, för du skriver exakt,på vartenda litet ord,som du pratar. Man hör rakt i texten hur fort de går hihi :)

Kulkul!



Amar ringde ikväll,han kommer till stan i helgen...Roligt!

2009-08-27 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0