Regn regn regn öser ner ner ner och 118 118...

Ja, det blev visst regn idag.
Rackarns.

Datorn hänger sig och jag måste hitta på ett sätt att ta mig till jobbet utan att i slutändan se ut som en dränkt katt vid anländandet.
(Jo det regnar faktiskt på rätt bra)

Jag messade just till 118 118 - det är en rätt bra grej. Igår letade jag efter min frisör som startat en egen salong och ja, jag vill hur som helst nu klippa mig där då då :), men jag kunde ju inte hitta adressen!
Letade och letade både på nätet och i alla gamla tidningar som ligger redo att kastas i återvinningen, (jag vet att det ska finnas en annons om dem nånstans!) men såklart hittade jag så mycket som - ingenting!
Min lilla ystersyster påpekade: Men sms 118 118 då?
-Nee jag vill hitta själv.

Men baske mig - idag skickade jag till dem iallafall och mindre än två minuter senare (dock hade jag hunnit glömma det redan ändå) så plingade det till i min lilla mobil och "taadaaa!" där fanns adress, telefonnummer och todo man ska önska sig när man vill ha information.

Oooh the miracles of our technically advanced world - Don´t you love it! :D

Nu har jag ringt också och fick minsann tid imorgon klockan tolv o trettio pip. Och samtidigt klippt och klistrat i min recept - scrapbook och så har jag pratat med min andra lilla syster också - som minsann ska ut i vida världen. Hawaii nästa!

Coolt :)!  Jag vill meee åka. *Funderar febrilt hur jag som snabbast ska ta mig till Götet och skutta ner i hennes väska*

- Va?? Jag? Vad jag gör här? I din väska? Eeeeeh... ja alltså...*klöser lite på väskkanten* jag kollar efter felaktigt packade saker... Ska du ha med den här? *host*

Nu ska jag se om jag kan gå o krama phu björn som ligger och sover fortfarande.

*smyga smyga*

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, söt:) jag tycker att du ska ge det ett försök att hoppa ner i Idas väska:)



Jag har skrivit om mitt syndrom idag.

2009-08-26 @ 10:36:43
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weazel

Åh jag skulle också behöva ett besök hos frisören hmm.. Börjar få nått slags råttbo bak i nacken...

Kraaaama

2009-08-26 @ 11:29:27
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0