Sista lediga dagen med en boring update about the day :)

men det gör inget. Jag ska jobba helg och det känns bra :)
Kl är bara halv fem typ men känns som sju. Knasigt
Jag funderar på att åka och köpa krukor på Blomsterlandet. Men kommer säkert inte att komma iväg :)

Jag ska däremot sy gardin. Korta av den. Klippt och skuret är det redan. Nu ska jag bara "trä" symaskinen.

Varit hos A idag. Det var bra.

Lämnat tillbaka min tröja hos Veromoda som jag kom fram till faktiskt inte passade som jag ville. Men men, jag hittar fler. 200 kr tillbaka i plånkan då också till att köpa nåt annat. Istället för nån sak som ligger i garderoben och inte används.
Kände mig nyttig idag.

Dennis springer runt och leker med sin folieboll.

Jag ska skapa jag =p

Kommentarer
Postat av: sofie

Ooh, the master of creations! Är det du?=)

Doris har sina små "pom-poms" som hon gillar att leka med. Hon är så sööööt! Sen gillar hon mina hårsnoddar också, dock inte lika uppskattat från MIN sida.. hurmf

Jag sitter hos fredrik nu på hans rum o vääntar.. VÄÄÄÄÄNTAAAAAR.. Hum, kommer han inte snart?



Du måste komma upp o hälsa på mig i lägenheteeen! Jag vill, jag vill, jag vill! :D

2009-08-28 @ 19:39:01
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weazel

Du är duktig du :D

Kraaam

2009-08-28 @ 21:59:16
URL: http://stormyran.blogg.se/
Postat av: sofie

Åååh, lilla pluttan:) Tycker du att jag bloggar för lite på helgerna?:P

Jaa, det är fredriks fel! vi skyller på honom =)



Nu är han hemma och jag är glad :) <3

2009-08-28 @ 23:46:48
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0