Sommaren är kort...

Dock har det inte regnat riktigt - förrän idag. Då det tydligen öööööste ner. Jag stod inne på jobbet i butiken då så mig rörde det inte ryggen :)
Jag inhandlade en cremevit sjal idag, på Åhlens faktiskt. 99 pix och den var alldeles precis lagom storlek för en Emelie som mig. Jag eller vad som nu än är korrekt svenska.

Jag hamnade av någon anledning på Tv4 nu, jag skulle ju se Sex and the city på dvd. Men nu är det hon som ser spöken och hon är på nån mörk plats.
Uscha, hemskt och otäckt.

Gå hem! Tycker jag

Phju!  Reklam!

Dagens prommis blev bara en kortis, typ 40 minuter. Imorgon blir det nog en springrunda. Och 20 min pilates.

Björn gör dessert han... hmm typiskt, då måste jag ju smaka.




Kommentarer
Postat av: sofie

DESSÄR! EN BANANDESSÄÄR KANCHE?

"MEN MIN BANANDESSÄÄR, och min HOPPSTYLTA!"



Jag tittade på Ghost Whisperer igår men jag tyckte att det var way too scary för min smak. Jag gick därifrån.

Bra med en fin sjal! Jag ska ringa kvartersvärden idag, ang renoveringen! Kram

2009-08-12 @ 08:33:17
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: sofie

Usch så kvavt det är nu. Blääää.. Hemskatider.

På måndag åker vi upp till Umeå för att välja tapeter och golv till lägenheten:) Woho!

2009-08-12 @ 14:36:18
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0