Underbart bröllop, sugarrush och Phu A.K.A Sir Sleeeepalot

Det är vad min och vår helg bestått av :) Helt underbar har den varit med fullt ös och massor trevliga människor. Och äntligen fick jag träffa min goa vän Lina igen :D
Självklart har jag fotat Sofie, ujuj. Hur mycket pic´s som helst. Jag har inte ens hunnit gå igenom dem ännu. 
Vi åkte ju ner då på fredagen och det gick rätt bra, men ååååh så drygt det är att köra dessa långa turer. Tråkiga vägar nu när hela vägen typ blivit lagd utanför alla städer. Inget roligt att titta på alls. Suck!

Men men, väl framme blev det kramkalas och vi drog iväg med dricka och fix till festlokalen och hjälpte till att ordna upp med tallrikar och namnskyltar och sånt. Sen bar det hem och mot grillkväll och "genrepsplanering" för brudparet, tärnan, bestmannen och toastmastern :)

Sen blev det äntligen lördag! Och Lina, bruden, åkte iväg redan kl halv nio och Daniel,brudgummen, var kvar hemma till ett, halv två. och vi resten höll på med fixande ända till vid 14.15 då vi äntligen! fick åka iväg till kyrkan.
(En mening man ju inte så ofta säger måste jag medge ;) )

Jag hade den sööööötaste spetsdrömmen man kan tänka sig på mig. Min lillasyster ska ha all möjlig cred för det! 
Sofie! Jag älskade att ha den på mig och, jag vet att du vet o säker tycker att jag tjatar, men - Tack för klänningen :)
Och min PhuBjörn var sååååååå stilig i sin Tiger-suit.
All suited up :D

Vigseln var superfin och jag tyckte att Jag  var nervös när vi väntade på att de skulle komma in!? Ana då brudparets nerver. hihi. 

Sen bar det av mot Ströveltorps Bygdegård med middag och fest. Det var inte tråkigt en sekund, även om man blev lite trött där en liten stund då alkoholen ju faktiskt fick ett bra tag i skallen efter ett tag. hihi
Ja, vi vet ju alla det går med alkohol på fastande mage. Hihi *PING*
Alla var glada och det serverades god mat och det skrattades och gräts om vartannat. Glädjetårar då så klart :)

Vid 22 var middag och dessert avklarat och vi hörde alla bruden ropa: Feeest! :D Efter sin och makens vals.
Och det blev ett väldans dansande och kalasanade sen.

Och hela kvällen var bara perfekt :) 
När vi kom hem till lägenheten igen dök vi i säng och sov ända till elva. Sen blev det frukost och fix igen till paret skulle komma hem. 

Resten av dagen bestod av mys och post-party-pizza :) 

Och det här var verkligen en super helg - det kunde inte varit bättre!

Så igen - Tack Lina och Daniel för att vi fick vara med och dela Er dag med er ! 

Det var alldeles alldeles.... underbart ! :D


Pic´s kommer :) I promise! Jag har maaaassor!  

P.s Phu kan sova var som helst och huur mycket som helst :) *skratt*

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad kul att ni har haft det bra! :)

Jag tror nog att det betydde mycket för Lina och Daniel att ni kom och var med, också! :)

kramkram!

väntar på bildbevis

2009-08-24 @ 10:51:42
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0