24th going on 25th

Jag såg precis på blogg.se nån bloggare som berättade om sig själv på informationen där när man hamnat om man har en blogg som kollas mycket. Eller ja, hur man nu ska förklara. Jag orkar inte gå in på det närmare heller känner jag. Hur som helst.

En fråga: Hur många par skor har du?

Och det är bara så himla materilalistiskt tjejjigt! "Hur många skor har du?"
*asg* Det är ju en sjukt töntig fråga.
Grejen är bara det att det verkligen är nåt att sträva efter för mig också :D. Helt crazy. Jag menar, jag vill också kunna säga "jag har massor av fina skor - kanske 35-40 par"
Haha. Skoj gör verkligen mycket för en outfit liksom.

Tyvärr är jag ingen tät jäkel så jag har inte 35-40 par skor :P.
 
Jäklar!


Que más hoy?
Tja, det blev jobb och lönebesked idag. Hurra! :D Jag måste köpa jeans dock, känns sjukt drygt. Men jag tror att jag hittat ett par som är fina. På Gina. Update kommer.

Dennis ligger helt lugnt i mitt knä. Mysigt =) För han brukar ofta vara på spänn liksom. Nu ligger han här och myser o låter sig kramas

*Lovely*

Dennis the menace
 Han ser ut som en mjuk liten surpropp. *flinar* Men han är min söta surpropp =)


aslan Aslan måste också få vara med på en bild <3

Kommentarer
Postat av: sofie

Fina missar du har. :)

Mjaaauuu...

2009-08-24 @ 21:02:40
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weazel

Vad söta dom är :)

Snygga toffsar också

2009-08-24 @ 21:19:18
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0