Vi får kanske prata om nåt roligt - för att hålla oss uppe... *zzzzz*

Jag är trött..

Pappsen är här och hälsar på. :) Det är inte det jag är trött på alltså ! :) Men jag har jobbat idag och det var heeeelt galet med folk.
De shoppar och shoppar.
Jag vill också shoppa. Fast det känns som dumt att köpa när man vet hur mycket saker man drar på sig hela tiden.

Men jag ska ha en sån där väska (clutch) iallfall till bröllopet. Och en vit sjal också =)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken - så om ni ursäktar mig så ska jag gå och ta ett 5 timmars iskallt bad! hahah

Kommentarer
Postat av: mamma

heeej,

jag kommer att posta dina sandaletter i morgon.

kram mami

2009-08-01 @ 23:45:46
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0