Weeheeell...

Ja... vad nu då? *tänker lite grann*

Jag har egentligen faktiskt inte ett dyft att dela med mig om idag. Eller jo det har jag, men orkar inte skriva om det för jag är inte på ett jag- skriver- för -jag- är- glad- att- berätta- det- här -humör.
"Dyft" kändes också som ett ord som jag skulle kunna lägga på min lista över "Ord jag använder mer sällan än"...ja... sällan.

Vi ska se Sex and the city nu iallafall. Och det är faktiskt inte på mitt bevåg. Hör och häpna! För det är Phubjörn som kom här med the puppy-eyes och sa:

Meeeeeen eeeeemeeelieeee ska vi inte se på det dääääääär?
Jo: svarade en Emelie (som ja, faktsikt har en stor bokstav i början av sitt namn) sen fortsatte hon med: Du vet väl också vart "on"-knappen är?

Det visste han.

*Introt spelar högt*

.... och nu försöker han trycka in mig efterrätten han har gjort.... Typsikt!

Jaja, jag kan ju inte låta en hel fin skål med fluff stå helt orörd.  Måste ge den en ny bekantskap 

- med min mage :D

Kommentarer
Postat av: sofie

(jag har inte hunnit läsa ditt inlägg men jag MÅSTE bara posta den här länken!)

http://saos.blogg.se/2009/august/jordens-sotaste-tarta-ja-tack-1.html

2009-08-18 @ 08:58:05
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0