A home-y update =)

Ja, jag fick pikar att jag varit snål med foton på "the major fluff" in the building. Så här kommer några :) Jag vet, jag vet, det är bara fööör tääskig kvalitet på den här bilden. Men den gör hans storlek rättvisa iallafall. Eller va? =)

  Här ser han nästan lite skeptisk ut, men ja, han åker bil - Utan bälte! Call the police! 


Ja, sen har vi ju kirrat lite i el appartemento. Lägger upp en bild på det nya också. Dock är den inte riktigt rätt, eller det är in.. det Var inte klart. NU är det det. Men jag har inte nån bild på det än. Dessutom är det nu fullt av Att-sova-på-saker överallt så jag kan inte ta nåt kort nu. Så ni får helt enkelt hålla tillgodo med det "gamla" "nya" tills vidare :)

 På bilden här saknas den nya lampan över bordet. Det blir riktigt fint och vi är jättenöjda bägge två. (De på väggen med glada färger har vi faktiskt gjort själva :D á la Room Service med egen twist *nöjd hostning* hihi ) Phu var allra mest nöjd för han vann över mig ang. att det faktiskt skulle bli fint till sist. Jag hade nämligen släppt fram "Skeptica" så, ja, ni kan ju ana mina tankar runt det hela innan det var klart.
(Hint: Aaaaah! det här kommer inte bli nåt bra aaaalls! *Sur o lessen*)

Ja jag vet, jag är en gnällspik, men jag tar däremot gladeligen emot det faktum att jag hade fel.

Jag älskar att ha fel när det gäller saker som bli bra :D

Kommentarer
Postat av: sofie

Oj, han har vuxit jättemycket om man jämför med bilden du har på din header! WOW!

2009-07-16 @ 10:39:46
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weazel

Jättefin lägenhet :)

Och kul att äntligen få se kattstackarn :P

2009-07-16 @ 19:49:18
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0