A ride to the heavens...

Oooooh så skoj! =D 
Vi åkte helikopter igår! Åh så det kittlades i magen =D Och vilken utsikt det var. Små småsmååå båtar och hus och granar. Det var Eriks förtjänst alltihop, Phu´s kompis, så det är han som får dagens eloge :) Tack Erik!

Här står vi glada inför flygturen

Här står vi innan flygturen, Jag och Anna



I helikoptern
Jag och Phu! I helikoptern on our waaaaaaay =D





med sin sidekick  Erik, i blått, med sin sidekick-worker och the Chopper


 Jag och Phu igen, med garanterat fjärilar i magen Plus drabbade av G-kraft :D hihi!


Ja, det flögs upp och ner och åt sidorna. Himla skoj. Nåt jag skulle kunna göra varje dag I must say :P

Sen blev det hemfärd och snack i soffan med Anna, som sov över för hon skulle med ett flyg på Skavsta, på torsdagen. Och då är ju Nypan rätt idealiskt att bo i om man ska flyga därifrån ;)

Dagens höjdpunkt hur som helst - The Chopper ride - Do it if u got the chance  =D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0