Ah men!

Inte som man säger i kyrkan då alltså. :D 
Tack för alla fina kommentarer Malin och Sofie :D Jag är hjärtans glad över min trogna skara anhängare =) <3

Det blev en himla massa pysslande idag faktiskt. Lampan åkte upp och så även de nya väggprydnadena (skapade psykiskt och fysiskt av mig själv och pysslige Phu  - Vi har byggt och sågat och stämplat och borrat och nu sitter de där) på väggen :D

ooooooh så fint: Ropar Skeptica (Mitt alldeles egna super-hero namn om nån undrar ;)  - Vilka krafter har hon kan man undra.)
 
Jaaa... alltså... jag är skeptisk - det är som my thing ;) hihi)

Hur som! Det blev fint iallfall. Lampan klurades upp idag också. Ska fota o lägga upp till allmän beskådan :)

Dennis blänger på mig från sitt träd - han har färg på tassarna.  För han kan inte låta saker och ting vara ifred - då speciellt nymålade ting.  Vilka fyller lägenheten till bredden. :D

Kommentarer
Postat av: sofie

JAG vill ha fler bilder på KATTEN! :D



Låter bra att du fått iordning på lägenheten ytterligare=) Härligt!



Nu ska jag gå och stänga kranen, som droppar?

2009-07-14 @ 20:13:29
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0