Angående..

mitt påhopp på Paraadise Hotel igår... och en pik från en syster att min sågning var lite låg. hihi...
Så tycker jag fortfarande att det är en totally old idé. Ville bara uppdatera och reda ut eländet en gång till ;)

Hehe *djävulskt flin*

Idag ska jag till jobbet halv tolv, sen blir det jobb till halv fem + nånting. Sen ska jag tvätta minsann. Känns lagom kul men är ju ett måste liksom :P *flinar*

Jag har hittat en utbildning eller kurs då som verkar rolig :) Jag skulle gärna vilja prova på och lära mig nåt kreativt, då menar jag inte bara att lära sig vika servetter (vilket säkert kan vara roligt med med =) ) utan då nåt som man kan fortsätta med hemma och som man kanske kan utvecklas i.

Jag skulle vilka prova silversmide :) Låter himla roligt tycker jag.

www.folkuniversitetet.se/templates/Arr.aspx?id=161916



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0