Dagen som blev en hel utflykt

Supermysig dag också.
Jag och S åkte till Nynäs Slott och sen till Trosa också. Det blev massor av intryck och fina hus och områden att se.
Men nu är det allt skönt att ha kommit hem och vila fötterna :)

Tack för idag S!

 Slottet från sidan Slottet från sidan.

 Ett gulligt litet B&B i Trosa. Vovven i högra hörnet såg himla nöjd ut.

 Trist nog fokuserade kameran på fel, men jag ville ha ett foto på den här gamla dörr-knackaren. En liten drake, fin tycker jag :)


Och så dagens självpepping:
Och jag var så duktig som kört hela vägen och hittat både dit och hem på nya vägar :)

Nu ska jag gå in på Sf och kolla om det blir bio ikväll :). Med Phu. *Hoppas hoppas*

Kommentarer
Postat av: sofie

Can't see a dog in höger hörn! :P

Se där, självpeppning är jättebra!

2009-07-16 @ 18:39:28
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0