Främmande väntas idag :D

och till och med kanske en helikoptertur :D Det ni! Jag uppdaterar senare om huruvuda jag fick lämna "jordelivet" hihi oooh en sån ordvits jag minsann fick till!

Sen kommer Anna kl 17.40 till tågstationen så då ska jag brumma dit med bilen o hämta ná. Det blir jättekul.
Vi har inte setts på.. ett år blir det! Galet länge fastän det inte känns så. Jag har ju kunnat följa hennes färd i världen på... vad heter det nu.. dagboken. se? Resedagboken!

Så jag ska fluffa håret nu sen gå ut lite i solen. Jättevarmt och fint idag. Tack Sofie *Kram* för att du fixat med mina sandaler idag!
Tjingtjong

Kommentarer
Postat av: sofie

Anna? Who is that!? Någon jag inte hört talas om!? =) No problems med sandalerna!

2009-07-15 @ 20:10:58
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0