Ingen bio idag... rackarns

Well, jag har blivit lovad att få gå på bio på fredag minsann :)
Och då ska jag KÖPA GOODIS! För är det nåt jag tycker om att göra förutom att gå på bio - så är det att ha en fet jävla påse karra som man prasslar med högt och ljudligt tills nån irriterat vänder sig om och hyschar: HYSCH!  (?)
-"Vadå "HYSCH" ?!:Väser jag tillbaka. Så ohyftsat!
De är bara avundsjuka på min Jumbobag med sweets =)!

Eller.... inte! hihi.

Men jag gillar karra :D

Sorry, men jag flög iväg där och tänkte på vad som hyptetiskt skulle kunna hända om jag har en påse a la Gigantor och är på bio.
Ingen gillar Hysch-pedanter - fast ingen gillar the super-sugar-eater-leva-om-aren heller.

Hur som - tillbaka till ursprungsspåret.  Som sagt ingen bio idag.
Jag vill se Harry Potter jag :) men får som bekant vänta till fredag,

Gud vilket pladdrande =)
Jag har ingen bild på mina nya skor än, faktiskt har jag inte ens provat dem.  Sa jag igår att det blev versta kapet =D 125 små kronor. Crazy glad blev jag. hihi

BIld på dem kommer iaf snart. 

Nu ska jag väcka Phubjörn som vilar. Sen blir det mot Ica - igen. Man är alltid där för ofta vare sig det är en gång eller sju gången i veckan.

Detta är nog det mest orelevanta inlägg jag lagt upp. Haha

Kommentarer
Postat av: sofie

Pladdermaja!



Imorgon åker jag upp till Hemavan!

2009-07-21 @ 19:15:15
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0