Ingen riktning alls typ - som mitt liv för tillfället ;)

Ja, jag har beslutsångest jag. Tänkte dela med mig av detta. ;D
Eeeeh... T..tack ..? säger ni nog.

Förutom det vanliga, "vart ska jag gå?" temat jag surrar med konstant här så har en ny fundering poppat upp i skallen. Vad är det då?

Jo, vad för roliga saker det kan finnas att göra, Jag är väldigt inne i en "Jag vill lära mig nånting - fas" just nu.
Så jag ska nog ta och kolla vad för roliga utbildningar det finns :) Kurser och sånt ni vet. 
Såna man kan göra för att vara lite kreativ på kvällen. Kvällskurser :)

Jag uppdaterar.

Tjingeling



Kvällens bottennapp: Alltså, känns inte Paradise Hotel, som 6:an gör reklam för nu, vääähäääldigt 1997? Omg - hitta på ett nytt koncept liksom.. Suck 

Kommentarer
Postat av: sofie

"Alltså är det inte bara sååååå 1997 asså?" :D haha..



Hum, ja men lär dig något då! The world is open for you! Nu ska jag gå o lägga mej o sussa. Godnattkram!

2009-07-18 @ 23:17:16
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0