It´s a beautiful day...

Idag blir en lugnare dag. Men bara för att jag ska jobba. :)
Annars hade jag gärna åkt på nåt nytt. Kanske tagit en sväng till utomhusbassängen som finns här. Och badat och solat :D Det hade varit skoj!

Men nu är det jobb som gäller @ one o´clock så jag ska fixa och dona istället inför det. Ni vet, laga lunch, städa bort, fixa vad sjutton jag ska ha på mig under dagen. Man håller dessutom lätt på att svettas bort där inne i butiken. Inga fönster bara värme, ooolidlig värme actually.

Min Weazel, vet du! :D Trots att mattan är mjuk och lurvig, men du kan till och med få sova på soffan om du vill! Hihi :D

Kommentarer
Postat av: sofie

HUm, låter som att du ska ha något klädesplagg med inbyggd AC, det får nog bli det idag! :)



Jag ska ut och cykla nu soon! =) wohej!

2009-07-17 @ 09:43:56
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weazel

Den såg faktiskt också skön ut :D

2009-07-17 @ 19:41:06
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0