Jag har tur

som har en empatiskt lilla syster =)
Grejen är ju just den... att fast jag vill göra så mycket, för det är ju verkligen inte så att jag inte vill göra nånting!, för det vill jag, så vet jag inte vart jag ska börja med eftersom jag inte vet vad jag vill göra?  Och dessutom så törs jag inte gör så många saker själv... eller jo, när jag väl gör dem kommer det att gå bra, det vet jag, men det är det där första steget. Jag är dålig på dem...

Kommer nog spendera livet på ett ben... eller hur det nu sägs..

Börjar bli gamlare  (jag vet, inte korrekt) också ju så jag borde har vissa saker avklarade redan så jag kan stryka dem från min lista så jag inte blir tokbitter när jag är trettio. Då allt by the way är slut :P 

Neeeh...

Jag vet att det inte är det, men... nu när jag är stressad över allt så säger min hjärna sånt till mig.
Och min hjärna pratar högt... jag kan som inte stänga av öronen och inte lyssna...

Well... funderingarna fortsätter. :)


Hur som, så kom jag mig äntligen för att fota min skooor =) in 125 kronors "the klipp" - pjux!

    Cp-fötternas dag :) Förbise gärna mitt grusiga hallgolv ;P



Hittade dessutom the fluffy thing i ett gömställe idag. Han såg ganska skyldig ut när jag kröp upp med kameran i fejjan på honom.







Jag har ju sagt åt honom tidigare att han inte får vara i tvättkorgen! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0