Japp!

Det kortet med de två stackars blåbären i en galet vit hink har jag knäppt! :D *Nöjd*
Vaknade typ åtta idag och gick faktiskt upp då också. Inte så mycket roligt har hänt förutom att jag har kollat in kontot och fått bekräftat att lönen skuttat in ( tjoho!) och sen har jag köpt biljetter till bion ikväll.
Jag och Phu ska ju på Harry Potter =) Jag är taggad och de ska bli så kul.
Dock är det svårt att köpa biljetter, eller när man ska välja plats, i salongen ni vet. Åh.. var ska man sitta egentligen skuttar en röst fram och säger till mig.

Men jag kom fram till att, faktiskt, sitter man bara inte typ i de raderna längst fram, så brukar man se ganska bra ;) Så där kunde jag kasta ut min orelevanta! beslutsångest genom the window! 

Dennis sitter och stirrar med svarta ögon på datasladden. Och gör sporadiska påhopp på den. 

Ikväll köper jag godis :D


 

Kommentarer
Postat av: mamma

hej grodis, va bra du skriver.

nu är det jag som velar. vet inte om jag ska ta tag i mej själv och åka ner till Friskis innan jag ska ut till MarianneLennart...hmm. Föresten jag fick låna en Wallander film av Anita som heter Skulden, den var klart sevärd. Låna den!

kram

mami

2009-07-24 @ 11:46:51
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weazel

Åh vilka fina kakor, ska vi baka såna nån gång? :D

2009-07-24 @ 16:12:41
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0