Måste...krama...Dennis!

Efter en superlång och inte så syrerik (för katten) kram från MOI :D, så har Dennis the Fluffy thing nu lagt sig här på stolen bredvid när jag am doing the blogging. So to speak...

Han är en riktigt mjuk liten stor sak. Som siden.
Jag har nästan dåligt samvete för att jag ska lämna honom nu en stund. Jag ska till Linda och tydligen dricka Baileys(?) Mums och Tack så mye säger jag!

Jobbet gick bra, mycket folk men de var fakiskt trevliga hela högen... tror jag. Ingen jag minns som var dum och det är ju huvudsaken. Så det blev en del shopping för de handlingssugna.

Tänkte ju som sagt tvätta... men... nej, det känns för boring.

Vi tar och dricker Baileys istället :)

*SCHLURP*


Kommentarer
Postat av: sofie

Wohej! Vad kul att du kirrat en bild! :)

2009-07-19 @ 21:02:27
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: sofie

eller du är ju duktig på att ha bilder annars också. Men jag har väl varit dålig på att uppmärksamma det bara. :)

2009-07-19 @ 21:54:51
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0