Maybe it just isn´t my cup of tea

Sofie! - Jag är jättenöjd ! :) <3

Jag har nog kommit på en grej. Jag har ju inte riktigt haft nån djup "point" med mitt skrivande här. Men jag tror jag ska fylla på med träning i den, nu när jag försöker komma igång.

Idag blev det en springtur. Jobbigt med oh så skönt det känns efteråt.
Sen gick jag en liten tur och träffade L och M och gino för ett dopp. För hunden alltså. För oss tvåbeningar var det way to cold.

Nu har jag lite efter frysningar.
Burr burr


Kommentarer
Postat av: sofie

Vilken tur att du är nöjd. Jag tycker det är fint att det är bubblor när man skriver kommentarer! :)



Ett tips är att du gör olika kategorier som du skriver i. Olika ämnen! :)

Lycka till!

2009-07-27 @ 18:14:17
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0