Saturdays goes by quickly

Men än är klockan bara tjugo över fem :) Det har gått jättebra på jobbet idag. Jobbade med J och hon sa själv att hon tyckte att vi var ett bra team och att det var roligt att jobba tillsammans. Så glad blev jag :D

Jag var på lunchen och köpte en ny foundation. Det är alltid lika svårt, för den man haft senaste gången har så gott som jämt blivit uppdaterad så man inte känner igen flaskan typ. Så man måste lik förbannat köpa en ny modell nästa gång.
Well well, nu blev det en flytande mineralfoundation 159 kr. Finns nog på de flesta butiker.
Lägger upp en bild senare.

Nu ska vi åka o handla .
Blir det nåt karra idag tro ;)?



Kommentarer
Postat av: soofie

Mums med karra!

Dock har vi ätit så mycket i helgen så jag tror jag kommer spricka snart! usch, så hemskt det är att ha ätit såhär pass mycket!

2009-07-25 @ 21:21:58
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: sofie

Åh, ser ut att vara en bra fondation! =)

2009-07-26 @ 19:03:27
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0