Skynda skynda fort fort fort!

Det har dagen bestått av. Handla handla. Inte av mig dock ;) Jag har stått bakom kassan och sett glad ut. Eller gjort mitt bästa till det iallafall. Men det var ju som sagt faktiskt bara 5 timmar, med en halvtimmes övertid ;P, som jag stod där idag, efter som det ju är... preicis! Lördag!!
Jag gillar arbets-lördagar. För det är ändå lite dag kvar, och sol!, när man kommer hem. Jag ska ut och läsa min bok. Ligga på en filt och tänka på ingenting.

Underbart.

Kanske ska jag ta med min "vad-jag-vill-bok". Jag skriver ner allt jag vill göra i den. Jag blev tillsagd att skaffa mig en sådan av A. Så nu har jag en sån.
Med en söt liten pingvin på, som jag fått av Emma i vardagsprisent.

B var lagom less nu när han skulle till jobbet. Han hade nyss vaknat, i o med övertiden inatt/imorse, blev det inte så mycket ledigt från vaknandet till gå-till-jobb-andet igen. Ikväll är det till 03. - igen. Trist för mig. 
Jag var superfaaast och svängde ihop taccos precis när jag kom hem så han fick lite krubb i kistan innan det bar iväg. Plus att stackarn kunde sova längre utan att behöva göra mat innan work. Det är uppskattat när man är trött. Och det fick jag höra också - då blev jag glad. 
Men imorgon är det 15-23 så då hinner vi ses lite på kvällen iallfall  =).  Nu ska jag gå ut =)


Såg i tidningen idag att det var dags att ge sig ut och plocka kantareller. Det lät spännande. Jag får dra med mig S ut i svampskogen och leta :D Det är kul att prova nya saker - som ju är årets 2-do-grej.

muffins svampar

Dagens självpepp: Jag var glad i kassan trots att det var stressigt och jag gjorde mat till Puh innan jobbet. Hurra =)

Kommentarer
Postat av: sofie

Kommentar till självpeppet: Jamen du är ju snäll ju! Det har vi alltid vetat. =)



Hum, tack för kramen, jag vet inte vad det är med mig.. hoppas det är pms. :( Doris sitter på golvet ihopkurad till en boll och jag har precis kommit hem från en promenad med pappa.

Japp, jag har knäppt bilderna själv! =)

Pussokram! - lillasyster

2009-07-18 @ 17:40:40
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0