Sorry, but... wrong puttytat..

Men ingen Aslan... =(
Fick snällt mess av en tjej idag som trodde hon hittat vår Aslan i Norrvåge. Och kort hade hon tagit också som hon så vänligt skickade till mig.
Höll andan när jag väntade på att de skulle öppnas och visa vilken liten fluffis de hade på sin gård.
*Håller andan...*

Fel misse... Ingen Aslan. =(

Typsikt.. och stackars den här lilla missen - utan familjen den också.
Helt otroligt dock att så många orangea katter är i omlopp nu. Helt tokigt. Tycker att jag typ aldrig sett orangea katter förr.

Nu är dom överallt att hittas och hämtas ... alla utom min orangea katt...

Aslan.
Kom hem!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

hum. Varför hittas aldrig DIN orangea katt? ...

2009-07-07 @ 12:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0