Tjohej :)

Tack för kommentarerna jag fått =) Ville jag bara börja med =)

 Jag och S har varit så himla pyssliga ikväll. Vi åkte med bilen vid halv sju och drog då till skogs! :D

Vi har nämligen plockat blåbär serni ! Det var skoj och jäklar vad vi babblade på. Väldigt trevligt!  Det hela började ganska patetiskt. Bildbevis kommer nedan.
Vid halv nio ringde pappsen och skulle bara höra vad jag gjorde, det var också då jag fick reda på vad klockan var. Hoppsan!
Dags att bege oss hemåt. Så vi började leta oss fram genom barr och snår. Och minsann - hittade vi inte tillbaka till bilen :D Det otäcka med att knata runt och plocka blåbär är ju att här nere i södern måste man ju vakta på fästingar när man kommer hem. Usch! Det behöver man inte tänka norrut.
Well well, ingen hade bitit sig fast på mig iallafall. Tur!

Så nu väntas väl bara paj sen av dessa små bär =D  Mums!

 Ja! haha. Så här började det. Två små stackare i en galet vit hink =)

Men det slutade bättre =D

 

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, det ser jätteskevt ut på första bilden med TVÅ blåbär! ? Är det du som knäppt?

Grattis till den stora lådan blåbär. Imorse skulle jag försöka hitta blåbär men det är för tidigt här. Alldeles för kallt här uppe i Lappland. Kram!

2009-07-23 @ 22:18:49
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weazel

Va har du plocke bären utan mig och djuret, det var det värsta, vad Frodo ska bli sur nu du haha :P

2009-07-24 @ 16:11:01
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0