Höörni... det här med överskrifter..?

Alltså först och främst så har jag tappat frågetecken-knappen på min lap och det är faktiskt inte så lite störande det heller... Jag måste laga!
Jag har ätit ananas så jag har ont i magen - typiskt.
Jag kunde inte komma på nån bra överskrift... Det är tokigt svårt jämt... ändå har jag massor att skriva när jag väl sätter igång - Som min friend Sara brukar säga: "korta skrifter är ju inte riktigt din grej".  Eeeh - jag håller nog med :P
Sen så är det midsommar och snappsen lyser med sin frånvaro - Crap!

Dock har min kaka Vesslan (hurra) lovat att vi ska snappsa när jag kommer upp till det norrska trakterna igen - Woho :) (Norska ?! Jag ska ju inte till Norge heller!! till de norrländska menar jag. Kuriosa: Hmm, dock skulle jag gärna åka till Norge...)

Jag äter ananas fortfarande...
Vilket ger att jag också fortfarande har ont i magen...

men.. bara en till *MUMS!* 

Smask smask

Kommentarer
Postat av: lillasyster

haha, jag tänkte det "norska? Vaddå? NORSKA?.."

fick inte riktigt ihop det där. :)

Låter jobbigt att frågetecknet är borta, då får du istället skriva "frågetecken" :) Skulle se skojigt ut.

2009-06-21 @ 22:21:24
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0