Sambobloggande och nya fönster till mina ögon

Mycket trevligt tycker jag. Jag har nämligen min kompis Malin med H i lurarna och vi bloggar tillsammans. Varför ska man alltid blogga själv? Det blir i o för sig kanske lite konstigt om man ska vara mer än en på sin bloggsida.. Hur ska man bestämma vad man ska blogga om?

Nu har vi ju då o då faktiskt två sidor - en var alltså- så vi behöver inte bråka om det om vi nu skulle börja bråka - vilket är otroooligt stor sannolikhet att vi gör till - not. Haha.

Det blev också ääääntligen en beställning av nya glasögon, ett par svarta faktiskt. Trots att jag varit inne på bruna förr. Men ja, det blev som det blev o jag tror att det blev rätt bra tillslut. Nu är det bara väntan kvar, ca 2 veckor skulle det nog ta tror jag.

Nu ut i vädret efter att jag huggit en smörgås. *Hoppas regnet givit upp för idag*

Dagens kramar går till en Vessla och en systeryster som sitter o pluggar :)
 

Kommentarer
Postat av: plugghästen

weasel! :)

jag vet faktiskt några tjejer som har en blogg tillsammans och bloggar när helst de vill. :) Det är rätt trevligt.

2009-05-28 @ 18:21:00
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weazel

lillasyster! hehe

Drinka i sommar bubbly

2009-05-28 @ 19:15:42
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0