Det värsta är när man inte vet...

Jag var inne på djurskyddets hemsidan idag - igen.
Det är jag nästan varje dag. Och jag blir så nedstämd när jag ser alla kort på missar som försvunnit och på missar som hittats. Det är bra med dem som hittats och jag hoppas de får komma hem igen.

Min katt har inte kommit hem än. 
Och inte är han på "upphittade"-korten på hemsidan heller. *suck*

Om nån sa att de visste var han var så skulle jag göra mycket för att få honom tillbaka... till mig.

Det känns så hemskt att han är där ute nu, och fryser om tassarna och får frost på morrhåren för att det är kallt.

Det värsta är när man inte vet om han är där ute och springer eller om han kanske har fått komma in hos någon.

Jag hoppas på det sistnämnda.


Kommentarer
Postat av: sofie

Fina Aslan. <3

Jag såg en fin orange kattunge som fanns i Skellefteå på Blocket förra veckan. Den ville jag ha! :)

2009-11-01 @ 16:32:39
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Weezle

Jag hoppas också på det sistnämnda :)

Kraam

2009-11-02 @ 18:20:37
URL: http://stormyran.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Jamen visst är hon fin :D Haha ja, det ska bli nice att åka ner, har jag tur så kanske vi kan ses nån av dagarna :) Det var inget speciellt tyckte bara att det var ett tag vi surrade :( Btw jag gillade ö:t i ditt namn, karaktär kallas det :P Kraaam löv jo

2009-11-03 @ 21:01:31
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0