Jag har tur

som har så söta vänner :)
Så e de bara.
Jag blir glad när de lämnar fossing-spår här också. *Happiness*

Ja, idag är jag ledig faktiskt. Så jag och S ska dra in till stan sen när hon slutat och göra av med lite pengar ;). hihi
Jag ska in på Make up Store och se om jag hittar nåt skoj för presentkortet jag fick av lillasyster :) Spännande. Och så ska jag nog köpa lite tyg, för jag har ju då då var lite projekt-ig och byggt en säng till Dennis. Som han ska kunna ligga i på fönsterblecket och titta ut.
Det är ganska kallt det där blecket så jag ska ju som sagt med tyget sy en kudde att lägga i. Han har ju tjock päls va, meeen jag vill inte han blir sjuk :)

Det blir staden kl. 15 idag. Så det är väl dags att jag städar undan lite här i röran. Saker överallt.
SÅGSPÅN!

Dammsugaren is my best friend today =)


Kommentarer
Postat av: sofie

Får du inte ge plasma? Varfördå?



JIPPI!! VAD KUL ATT NI KOMMER HEEEM! <3 Lyckan är gjord!

2009-11-05 @ 14:39:12
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: sofie

Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc.

Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen.

Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet.

2009-11-06 @ 11:17:12
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0