Dagen efter dagen efter dagen

Ja, det är måndag idag. Ny vecka och helgen är "bortgjord".
Det blev tårta, promenader, god mat, gott sällskap, skoköp, väsk-vaktande vid tjurruset i Väster Haningen, bebis-lekande och mysigt prat.
Helgen blev riktigt bra alltså =)

Nu är det dock ny vecka. Det blir två fika-situations. Mysigt. Onsdag o torsdag.
Så jag ska kolla reda på en smörgåstårta idag :) Var man kan få tag i en alltså. *flinar*

Nu snusar Dennis på frysen-dörren.
Undrar just vad han är ute efter?

Nej, nu var B´s kompis äntligen klar i badrummet. Min tur att tvätta håret! Woho!

Kommentarer
Postat av: sofie

Har ni en inneboende? =)

Du låter som att du haft en bra helg! =) Jag försökte ringa dig i lördags men du var inte intresserad av att svara i telefon då. Hrm, dåligt!

Jag har dammsugat upp all blomjord som Doris har petat upp från min avocadoplanta.. Hon har haft skoj medans jag varit borta - det är tydligt det!

kram!

2009-10-19 @ 11:03:04
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska snart gå och sussa. Simson smaskar och äter. men jag ska googla och se om jag finner några snygga strumpor...såna som man kan ha till klänning seeennn ska jag gå och sussa.

krrrraaaammmm

2009-10-19 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0