Hello Mr winter

Vintertid och mys.
Eller vintertid och mörker

Vilket som. Jag lär känna av båda alternativen då och då.

Jag har funderat ut en födelsedagspresent. En rikigt bra en, enligt mig själv, hihi. Men jag behöver ett bra redigeringsprogram då u see.
Men hur vet man vad som är bra?
Dessutom är jag helt värdelös på dem. De är kluriga och tar tid att lära sig. Vilket jag ju förstår, om man vill bli hajj på nåt måste man ju öva, men jag vill kunna hitta nåt som inte är så himla svårt.
Därför använder jag picnic som min lillasyster tipsade mig om. Men jag funderar fortfarande på om jag ska betala den där årsavgiften för att komma åt alla olika saker man kan använda. Det är inte så dyrt heller. 200 kr tror jag. Men jag vet ju inte om jag använder det. Men jag ska fundera :)
Hur som helst behöver jag ett program som jag kan använda att redigera med.

Idag ska jag jobba, kl kvart över elva bär det av.

Kommentarer
Postat av: sofie

Hm, knivig situation. :) Alltså, picnik är bra för det är enkelt för rookies som du och jag. Photoshop och allt sånt är Grekiska. Jag fattar ingenting! Dom som behärskar det är ju förstås jätteduktiga men det är svårt att lära sig. Det är inget man gör innan den 3:e December vill jag lova;)

2009-10-25 @ 09:45:26
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0