kväll igen

dagarna går fort.

Jag måste göra min läxa till imorgon och sen ska jag träna, (imorgon alltså) har inte bestämt mig ännu om jag ska simma eller styrketräna. Är jag på g kanske det blir både och?

Jag måste nog ladda min mp3 ikväll, den vattentäta så jag har något att lyssna på när jag simmar.
Jag har alltid... vad heter det nu...hörlurarna i öronen. Jo typ jämt faktiskt...
Vad och hur gjorde man "förr"? Hur kunde man klara av att gå "själv"? 
Nu är jag aldrig själv, vilket är bra! Det vill jag inte vara heller. Nu ljuder ljudböckerna i öronen hela tiden, bara jag sticker ut skallen ur lgh:n är de inploppade i öronen.

Det är mörkt ute. Jag funderade på en promenad men det får nog bli en mandarin och lite tv istället. Och gymmande imorgon. 
Jag ska försöka gymma varje morgon den här veckan, fyra dagar bara, imorgon är jag ledig - igen - men ons, tors, fre börjar jag kl 13. 

B berättade att han varit hos nån idag som hade en hundvalp som såg ut som en korv. Den var rynkig och vit och jag undrade på om det var nån typ Shar-pei eller nåt. (Racka inte ner på stavningen - jag erkänner gladeligen att jag inte är 100% på hur det stavas) Den lät så gullig iallafall.

Jag vill fortfarande ha en bullterrier. Bara för att de ser så söta ut när de är så där fula.

De finns i mini-modell också. En sån skulle nog passa mig :)

 Det här är ju dock en söt bebis - och de kan ju aldrig vara fula! :)
Eller hur?

 

Kommentarer
Postat av: Joysan

Tjooohooo...zumba nästnästa vecka 17.30? :-)

2009-10-14 @ 19:39:07
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: sofie

Idag saknar jag dej. Är vårt liv menat att vara på det här viset? Ska vi vara så här långt ifrån varandra jämt? Hrmf.. Dålig plan tycker jag.

Jag ska gå ut på en morgonpromenad nu tänkte jag. Doris var glad när jag vaknade för då kunde hon ju äntligen få sin efterlängtade mat. På fredag är det löning och GUD så jag längtar!! :)

KRAM

2009-10-19 @ 09:25:51
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0