Magsjuka och vaccinfunderingar?

Usch.

Jag känner mig lite överkörd idag. Och igår med. Vilket resulterade i att jag somnade på soffan typ halv elva och Phu kom och puttade lite på mig vid tolv.

Phu -Ska du inte gå och lägga dig istället?
Jag -neee... *huu så jobbigt*   alltså jag är ju "lagd" redan. Jag kan sova på soffan...
*Jag känner av onda ögat riktat mot mig*
Jag -okeej... jag kommer upp...
Phu  -bra.
Jag *för mig själv*  - jag ska bara viiila liiiiite innan jag går...

*zzz*

Vaknade dock av mig själv typ en kvart senare.
Allt är släckt. Tråkigt!
Det är väl dags att pallra sig upp då.

Varför sa ingen till mig!?  ;p
hehe

Nåja, jag sov till kvart i tio imorse. Det kanske behövdes men jag känner mig fortfarande inte pigg. Jag vill inte ha nån magsjuka-tjofräs-sjuka!
Och ingen Bacon-sickness heller!  (Svininfluensan alltså, eller hur var det M? ;)

Men, vi får se hur det går. Jag piggnar väl till.
Jag har funderat på det här med att vaccinera sig också, det är ju prat om att det är farligt nu. Jag vill inte ha nån farlig spruta som nån petar på mig med!

Dennis har spring i benen och kutar omkring som en illbatting.
*Suck*

Måste åka och handla snart.
Vi får fika främmande idag. Mysigt. Fast jag är inte så sugen på fika om jag ska vara ärlig.

Nu måste jag nog leka lite med Dennis innan han river lägnheten.
Kontrollerad lek alltså.

Sån som det inte behöver städas efter. Fast nu måste jag nog städa iallafall i o med att han har slängt ner typ alla grejer på golvet redan.


Kommentarer
Postat av: Weezle

Hääj :)

Fick du mitt sms?

mitt i natten skickade jag det :P

Jag har faktiskt tagit sprutan jag, vi är ju så illa tvugna typ, iom jobbet.. Nåja, hur känns det att gå ifrån mig igen på åldern då? Kraam

2009-10-23 @ 16:41:28
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0