October weekend

Den har varit sååå bra :D!
Trevligt kalas hos M o R och kidsen med tårta och massa prat. Och inte minst massor av lekande med bilar, ballonger och riddare :)
Och jag fick låna tre ytterligare säsonger av Sex and the City också. YEY!
Och sen efter kalaset åkte vi till nästa glada ställe :) Vi kom fram till C och F vid 18 tiden ungefär. Vi hade jättemysigt och trevligt med supergod mat och efterrätt o prat och tiden verkligen bara flög förbi.

Tack alla för jättetrevlig helg!

Nu ska jag åka till gymmet, känns lagom kul måste jag erkänna :P Inte så taggad. Men nu har jag bestämt mig! Jag ska komma igång med tränandet.

Så wish me luck =)



Kommentarer
Postat av: Weezle

Tack vad du är snäll :)

Jag ska ner till Västerås vid lucia, Emma ska döpas, då är jag ju ganska nära dig, då kanske vi kan leka lite :D

Vi har ju vår tioårsdag då :D

Kraam

2009-10-04 @ 13:55:13
URL: http://stormyran.blogg.se/
Postat av: Camilla

tack själva:) det var tokroligt, måste göras om, eller hur? lycka till me tränandet! kram

2009-10-05 @ 13:58:17
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0