Such a happy phone call

And such a long time ago
Nyss pratade jag med en av mina best friends :) N är tillbaka i vårt Sverige för att hälsa på hemma. Rackarns på så vis att hemma för mig inte är gamla "hemma" längre.
Men jag får väl se till att åka tillbaka till Irland snart igen.

Det händer inte så mycket alls i livet just nu... det jag funderar på är typ hur jag ska få iordning på ett redigeringsprogram till mina foton jag vill fixa.
Men det blir inte ikväll, det är bara föööör jobbigt. Och jag är trött. Seg som klister har jag varit idag. Hjärnan har varit lite "off", datorn likaså verkar det, den hängde sig precis.

Min tomma konserv med annanas står här bredvid. Mätt.

Nej, det här blir inget av, nu ska jag gå och sussa, imorgon jobbar jag öppning. 

 9.15 *zooom* 

tjing tjing
 

 

Kommentarer
Postat av: mami

Nattinatti gumman:)

2009-10-29 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0