väntar på bättre tider

typ kl tio - det är en bättre tid.
Vi ska få diskmaskinen då! *Klappar tassarna på Dennis*
Det ska bli skönt även fast det har gått ganska bra att diska för hand ändå. Underbart att få bort åbäket som nu står där till ingen nytta och är ful också.
Hängig och skabbig är den.  Usch. Bort med den.

Jag väntar och väntar. B sover efter att ha jobbat natt. Han ska dock hjälpa mig skruva isär maskinen från väggen och vattenslangen sen då gubben med lådan ringer och säger att han är framme.

Jag vill ha min ansiktskräm som jag beställt också. Beställde från en hemsida som skulle leverera på 4-5 dagar. Nu har det gått sju! Jag är less på att vänta!  I hate it.

Det blir inga stjärnor till dem, eller kanske en och en halv, för det var snabbt svar på en förfrågan jag skickade för ett tag sedan och där jag fick ett trevligt svar. Så det var ju bra. Men väntandet är inte bra - det är tråkigt!

Vilka intellektuellt stimulerande saker jag skriver om idag känner jag.
Hmm... eller kanske inte...


Jag och S ska på kurs ikväll 18.30! :D Det ska bli superskoj! Blomster-bukett-bindar-kurs. Jag ska ta bilder så får ni se sen :) Det längtar jag till.  
Tänkte nog träna idag också - men inte förrän diskmaskinen kommit förstås. Och så hoppas jag mitt magont går över - det längtar jag också till.
Kvarliggande förkylningar är det värsta som finns.
Away with you I say!

Jag fick prata spanska på jobbet i måndags, det var riktigt kul. Kände att jag behövde kolla igenom lite böcker och uppdatera lite kanske :) Roligt.

Well, Hasta luego todos!  :D

Kommentarer
Postat av: sofie

Hi-ho!

Vad skoj med en ny diskmaskin, förstår att du & Björn börjat bli så gamla nu att ni inte pallar diska själva. ;) HÖHÖ

Kul med nya saker, jag vill själv köpa en mobiltelefon. Ska överväga min ekonomiska situation och sen se om den håller för ett mobilinköp. :) Jag försvarar mig med att det inte enbart beror på önskan om en ny fin telefon utan faktiskt så håller min gamla på att ge upp sitt liv. Den dör, displayen fryser och batteriet håller inte speciellt länge.. dags att säga farväl helt enkelt!



Jag tänker på det du skrev och berättade om i min blogg! Stackars lilla Dennis som blev glömd på balkongen! hihi ;p Fast katter brukar inte ha några större problem med det, de finner sig i situationen och tycker inte det är så jobbigt att sitta o titta på världen. Doris skulle sitta på balkongen dygnet runt om hon fick chansen.



Wiho, en lång kommentar kallas det här. Nu är det bäst att jag slutar! KRAAAM på dig min syster <3

2009-10-07 @ 14:55:45
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0