Åh så roligt...

att min vän C var här inne och hälsade på :)
Välkommen åter vännen!
Och min kära trogna vessla ska ha tack för titten också så klart :D

Bilen är trasig på tal om inget.
Jag fick ett samtal av B igår.

*Ring ring*  - Retro jag vet :) min telefon har ju en melodi men ja, det går ju mindre bra att skriva ut den.:) Hur som - Vi fortsätter.  =

Jag  - Men hej! Va roligt att du ringer :)! *Fotnot - B ringer sällan till jobbet - när han gör det blir jag glad. Slut fotnot* 
B    - Ja hej...eeeeh du..."
Jag - Ja?
B    - Bilen är kaputt.  (Han sa inte kaputt men det blir roligare att skriva så :p )
Jag - Va? Jahaa... vadå "kaputt"?  Kaputt som i: "Bilen har fått en buckla och är ful typ" eller "Kaputt som i... ja... Kaputt"?
B    - Som i Kaputt..
Jag - .... "Som i Kaputt"...

*Paus*

Jag - Typiskt...


Ja, så nu har det blivit fastställt på vår "sjukling" på verkstaden att ny koppling behövs. Växlingen ville ikket vara med längre. Dock gick det snabbt när vi väl hittat en verkstad med tider att ta emot den på en gång. Idag faktiskt. B och M bärgade iväg den imorse. Ett stort tack till L och M som hjälpte oss.
Bilen ska tydligen vara klar på måndag. Vilket är bra. Snabba ryck...

Jag har med "snabba ryck" också redan sagt hej då till lönen.

"Hej då"...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0