Angående att äta nötter från bakplåtspapper...

Det smakar som kyckling...
Är det inte så man brukar säga? ;)

Jag bakar iallafall. Bröd.
Den här bruden ska inte baka kakor eller bullar-bullar för det finns inte en suck att de ska kunna få ligga ostört i frysen "tills det kommer främmande..."

Gud vilken dum fras, tanke och say-ing.

Är det nån som hälsar på så är det jag! Hälsar på bullarna i frysen! Och de blir färre och färre för varje på-hälsning i snabb takt.

För jag är en flitig hälsa-på-are när jag väl kommit igång :P.

Först såg de rätt vita och töntiga ut mina små bröd.




Sen fick de ju lite color i ugnen


  Ugnsförnstret är inte så fagert - believe me - I know...

Och nu bara väntar jag på att de ska sluta vara sådär Helvetttes-varma! (Ja, med tre "t:n")

Då ska jag göra en macka :D





Det blir kanske på-hälsning i frysen av mig mera framöver. :)



Jag borde städa. Det är mjöl överallt...

På bordet alltså, inte i hela lägenheten tack o lov :)

  Kanske inte så farligt ändå... :) jag skulle ha gjort en glad gubbe i det, så skulle ni dragit på smiiiiiilbanden när ni kikade på bilden. *flin*


Kommentarer
Postat av: sofie

Mums filibaba! Ser gott ut det där! :)

Jag skulle vilja schmaka på en med solrosfrön!:p Gott, jag gillar solrosfrön :) Mumsmums. Nu går den här loppan o lägger sig. KRAAAM

2009-09-08 @ 21:11:10
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0