Anniversary :)

 Inte dagens blommor kan jag tillägga ;) hihi

Jag och Phu-björn firar 6 år tillsammans idag :)
"Dags att byta upp sig då." - Är standard skämtet denna dag varje år. :p

Vi har båda varit lediga idag, så mysigt. Och jag pratade med min boss M idag och jag blev så glad när hon meddelade att minsann så gick det bra att vi kunde fortsätta med arbetshelgerna så som det blev nu efter sommarens semstrar och schema ändringar.
Hurra :D!!
Så nu kommer jag och Phu vara lediga tillsammans på varannan helg. *Yippi*

Så det var en bra grej idag :) en annan var att jag tog mig ut på en prommis på en timme, runt ett ställe som heter Malmbryggshagen. Omg - husen där alltså. De är nybyggda o dyra! Varendaste ett. Jag ska lägga upp pic´s när jag fotat.

Ikväll ska jag och Phu ut på middag. Vi ska äta på restaurang Forsen. Väldigt flashigt och väldigt gott! *we like it alot*

Nu måste jag fixa håret :) tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Weazel

Oj, är det redan 6 år :D

Vad sjukt fort det har gått.

2009-09-02 @ 11:18:57
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0