H1N1 eller piggypiggyfluuuuu?

Nej antagligen inget "av dem"... det är väl till o med samma om jag inte minns fel. Förkyld i nosen dock. Känns lite tungt att gå o jobba men we like the stålar and we need them to. So here we go.

Nyss klämt i mig vindruvor. 

Får inte glömma packa ner matlådan idag - för hör och häpna! Idag har jag en sån!
Vi ska få välja var sitt necklace idag. E.som vi jobbade extra i lördags då det var butiksshowen. Så det ska bli skoj att få gå o kika bland alla cosas och se om det finns nåt kul.

Kanske egentligen borde vänta tills imorgon. Då får vi ju varor :)

Nyheter kanske ;)

  

Kommentarer
Postat av: sofie

Förstod inte en mening där någonstans mitt i.. Blev nog lite tokigt kanske.=)

Vad roligt med att välja halsband! Får ni det, att kalla ert eget?=) Skoj!

Har precis kommit hem från Elin nu och har dammsugat. Back to business aka studierna. :) Kram!

2009-09-21 @ 16:06:17
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeeejj,



Har smitit in lite för att läsa vad du skrivit :)

vilka fina missar. Du är visst någonting, det har du alltid varit :) så de så. Lyssna på mamma. Kanske livet är så att man ska bara njuta och åka me, inte vara så fixerad vid en "stämpel" i pannan.

Stro kram mami

2009-09-22 @ 13:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0