Ja! Det vore faaaab!

Eller hur :)
-Om han kom hem alltså.

Jag har bestämt mig för att inte bli sådär glad som jag blev sist nu då jag trodde det var vår misse i tidningen. Denna gång (av alla andra gånger) är jag faktiskt "lugn".
Jag hoppas! med allt jag har i hela mig att det är vår misseklutt. Men jag är beredd på att det också inte kan vara han.

Men faktiskt mami :) Jag tänker inte ge upp honom än. Jag vill ha mitt orangea djur tillbaka. Jag ska då iallafall hoppas ett bra tag till!
Och fortsätta worka så att vi kanske hittar honom =) 


Idag var jag och träffade A, lärorikt som vanligt.
Sen kom jag hem vid tolv och satte mig och kikade igenom min scrapbook-recept-bok. Så nu har jag lite tips på ny mat vi ska göra.
Man får nu nästan automatisk skörbjugg av allt samma man äter.

Huuuu för samma mat hela tiden.

Därför har jag ätit muffinssmet idag. (till lunch) ;)
Det var gott. Det obligatoriska mag-ontet har smugit sig på, men bara sådär lagom, så jag ska inte gnälla faktiskt. =)


Uppdatering kommer om missen. Till helgen hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Weazel

Hääjju!!

Jag har skrivit till dig på fejjan också :P

Meen duu Muffins, hur längesen var inte det egentligen.. hmmm vill också ha ju hihi

Vet du jag vill ha dig hemma i helgen, Marmeladorkestern ska spela på parken, hade ju varit tokskoj att gå med du på det jue :D

Tableread är när man sitter alla som har repliker typ och går genom manuset tillsammans, kollar fel och pratar om vad som behöver fixas med typ rekvisita och kläder osv... Förresten angående kläder så blir vi sponsrade av Jack & Jones också :D Kul va :D

En liiten sak till, det är himmla svårt att se vad man har skrivit i dina bubblor här hehe

Love ya :D

2009-09-23 @ 16:11:19
URL: http://stormyran.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha, vad snackar du för bajs!=) Samma mat jämt går ju hur bra som helst! haha;p

2009-09-23 @ 16:53:56
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: sofie

Heeej!:)

Haha, (Detta är ett svar) Precis som du säger så ser hon skojig ut när hon flänger fram och tillbaka. Hon är så söt!

Det är kul när hon får dessa energiryck och orkar göra något! :) We like!

Hon kan ha fått tjockare päls ja, den är inte lika lång men väldigt tät. :) We like - jag tror hon är en lycklig katt nu. Min lilla maräng.

KRAAM

2009-09-24 @ 07:57:45
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, men jag har väl inte sagt att du skulle ge upp Aslan?

2009-09-24 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0