Jag är nog lite kass ändå...

Fan också.

Vad ska man bli...?

Jag hoppas jag kan säga om 10 år: Åh, då var det jobbigt, men nu är jag nöjd med var jag hamnat och inte fullt lika kass längre kanske.

Jag hoppas. Nu känns det inge kul alls.
Vad fan gör alla som inte vet vad de ska bli?
Och de som, som jag, tydligen alldeles för helvete fega att göra nånting själv utan agerar jävla plåster hela tiden?

Jag kan inte ens sluta svära heller... låter inte så flashigt. Men nu känns det bara så så då låter jag det faktiskt vara så också.

Det känns som om allas krav är att utbilda sig. Hela tiden utbilda sig!
Jag vill utbilda mig. Men i helvete heller att jag vill sätta mig på nån jä**la högskola eller universitet!

Men det är väl där det kommer sluta. Annars kommer jag väl få jobba 50% i resten av mitt liv - utan att ha blivit Nånting!

Och det är fan inte kul att vara ingenting!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej smulan.

Jag har listat ut varför inte mina försök till att kommentera lyckades igår. Det gjorde mig arg och frustrerad när inte mina långa kommentarer gick vidare så jag la ner alltihop. "Skit it då!" skrek jag. :)

Nu är jag glad igen, nysprungen,nyduschad,sminkad o hårstylad:) TOppEn ju!



Det jag ville säga igår var; Hoppla! Ett helt inlägg med negativa affirmationer, har du verkligen läst Mia Törnbloms böcker du? :) Ser inte ut som så.

Du måste vara snäll mot dig själv, du är INTE feg, du har väl inte hittat rätt grej än bara. Ibland måste man våga sig ut där och misslyckas - man kommer ändå aldrig hem tomhänt för man har alltid med sig en erfarenhet tillbaka. :) Erfarenheter kan man aldrig ha för många av!

Vi älskar dig, allihopa, toda familia, och vi vill se dig lycklig. Du ska inte känna att detta är ytterligare ett krav från vår sida, vi vill bara att säga att det INTE SPELAR NÅGON ROLL vad du gör! Du får plocka skalbaggar på gatan om det gör dig lycklig. :)

Sök in på distansutbildningar! Kommer du in så får du ytterligare ett beslut att fatta; men då har du iallafall alternativ!

Sök in på max antal utb (6st) och sen väntar du o ser. (Det här blir en lång kommentar)

Tänk efter på NÄR du har gjort något du verkligen tyckt varit roligt, har det varit när du tränat, målat tak, byggt koja, klippt hår? Tänk vad som var ROLIGT och sen söker du in på en sån utbildning:)

Ring mig anytime, jag kan inte lösa dina problem men jag kan hjälpa dig bära. <3 Älskar dej syster

2009-09-20 @ 10:06:44
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0