Kalasdag

Men jag måste erkänna att jag inte alls är sugen på nåt godis alls. Vilket ju brukar skina med sin Där-varo typ hela dagen på en kalas-födelsedags-dag. L fyller år idag. Och vi ska strax gå dit. Jag tog en cykeltur till Coop och köpte två jättefina blommor. C- nånting hette de. Fasen jag minns inte. Jag uppdaterar senare ;)

Det får bli smörgåstårta för min del istället idag.
Måste erkänna att jag tryckte i mig typ hela skålen med karra som fanns kvar sen i fredags igår och det blev inte alls bra. Ajaj. Mådde inte så hallonbåt sen ska jag säga ;)
Så ja, det blir inte nåt karra för mig.
Mer sugen på en prommis faktiskt :D Det är jättefint väder.

Nu ska vi visst gå!

Tooodlelooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0