Kittycat, Kittycat everywhere a kittycat

Rosvalla inhyste ett helt gäng idag. Söt-söta, ful-söta, små, stora, långa svansar, korta svansar, randiga, prickiga, helfärgade och med eller utan päls.

En gedigen blandning alltså. 

Men ack så söta. Allihop.

Gick in med en "Jag vill ha allihopa"- känsla och kom sen ut med den lika stark.

   En liten misse som satt och pep för sig själv.

Likt såhär
   Jag ville ha den

  En liten siames till min syster. Det fanns massor. Men det här var den enda som hade tomt runt sig. Och då tyckte jag lite synd om den. Så här kommer hans/ hennes 5 minutes of fame. =)

 Sen blev man ju lite trött av allt ståhej också.

  Men mest var det spännande och man var på hugget på allt.

 Och var man inte riktigt på hugget själv -som alla andra verkade vara- kunde man ju ligga och kisa och verka "lagomt" intresserad och krama sina gosedjur lite extra istället.







Kommentarer
Postat av: sofie

Åh! Vilka fina!

Jag tror att det är en Rex du fått med på bild och inte en Siames, men det gör det samma! :) Fin katt iallafall, liksom!

Vad kul att ni verkar haft en bra dag, en prommis med Sara blir nog toppen med.

Jag hugger tag i min ex.uppgift jag, bläää.. KRAM!

2009-09-20 @ 14:07:27
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: S

Vad söt kissen var! ser riktigt mjuk ut. vill oxå ha!

2009-09-20 @ 18:48:08
Postat av: Weazel

Meen vilka sööta!!!!

2009-09-20 @ 22:58:00
URL: http://stormyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0